Наш дитячий садок- це заклад освіти, в якому створені всі умови для комфортного перебування дітей, всебічного повноцінного розвитку особистості.
Виконуючи завдання сьогодення реалізуємо принципи особистісного орієнтованого підходу до виховання і навчання малят, створюємо сучасне предметно-розвивальне середовище, належні умови для фізичного та психічного здоров’я дітей.
Вихователі розуміють надзвичайну роль соціалізації дітей, а тому розвивають уміння дошкільнят жити і діяти в колективі на користь собі та іншим, вільно спілкуватись, знаходити друзів.
головним завданням діяльності закладу є створення сприятливих умов щодо емоційного та психологічного комфорту дітей під час перебування у дитсадку,
відчуття емоційного комфорту, захищеності. Задоволення вихованців, позитивні емоції, творчі самоствердження, розвиток обдарованості - найголовніші елементи для виховання благополучної врівноваженої особистості.
Відповідно до вимог Базової програми "Дитина" педагоги впроваджують нові методики і технології навчання. У всіх вікових групах створено предметно-ігрове середовище, яке сприяє повноцінній реалізації потенційних сил дитини. Протягом усього часу перебування в садочку та в процесі навчальної діяльності діти набувають життєвих навичок, отримують знання про оточуючий світ, оволодівають універсальними засобами життєдіяльності.
Мовленнєва компетентність дошкільника, як запорука успішної підготовки до навчання у школі впроваджується у повсякденному житті, включаючи заняття, ігрову діяльність, дитячу творчість, виставки дитячих робіт, концерти, розваги, хвилинки милування природою
Музично-естетична діяльність дитини в закладі розглядається як цілісна система, в якій усі види діяльності в поєднанні їх змістовного, мотиваційного та операційного моментів спрямовані на розвиток і виховання музичної активності, ініціативи дітей. Також музикотерапія використовується і на заняттях з фізичної культури, з образотворчої діяльності, під час гімнастики.
Методична тема. Національно-патріотичне виховання дітей в умовах сучасного закладу дошкільної освіти.
Основними напрямами патріотичного виховання є:
- формування уявлень про сім’ю, родину, рід і родовід;
- краєзнавство;
- ознайомлення з явищами суспільного життя;
- формування знань про історію держави, державні символи;
- ознайомлення з традиціями і культурою свого народу;
- формування знань про людство.
Важливим напрямом патріотичного виховання є прилучення до народознавства - вивчення культури, побуту, звичаїв рідного народу. Дошкільників ознайомлюють з культурними і матеріальними цінностями родини і народу, пояснюють зв'язок людини з минулими і майбутніми поколіннями, виховують розуміння смислу життя, інтерес до родинних і народних традицій.
Пріоритетні напрямки роботи колективу у 2021/2022 навчальному році:
1. Формування екологічної свідомості, навичок практичного життя, готовності до взаємодії з навколишнім світом.
2. Виховання у дітей патріотичні почуття шляхом формування позитивно – ціннісного ставлення до національної культури та традицій рідного краю
3. Вплив художньо-мовленнєвої діяльності на всебічний розвиток дошкільника.
На базі закладу дошкільної освіти працюють: методичне об`єднання вихователів дошкільних груп
методичне об`єднання вихователів груп раннього віку
семінар «Розвиток творчих здібностей засобами художньої праці»
консультативний пункт для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім’ї
Розвиток уяви та творчих здібностей здійснюємо через організацію гурткової роботи:
гурток хореографічний «Танцювальна мозаїка»
гурток «Читайлик» навчання читання з раннього віку за методикою М. Зайцева
Гурткова робота є самостійною додатково організаційною формою освітнього процесу. Її мета - задовольняти потребу й цікавість дитини до певного виду діяльності, розвиваючи її природні, загальні та спеціальні здібності; активізувати дитячу творчість, своєчасно виявляти обдарованість.
Заклад дошкільної освіти є опорним з питань організації роботи з дітьми старшого дошкільного віку.
Одним з пріоритетних напрямків роботи є турбота про фізичний та психічний розвиток дітей, зміцнення та укріплення їх здоров’я. Дитячий садок в системі обласної ї мережі Шкіл сприяння здоров`ю «Здорові діти – здорова нація» та з безпеки життєдіяльності.
В практику роботи закладу дошкільної освіти введено елементи інноваційних технологій та передовий педагогічний досвід.
В нашому садочку працює дружній колектив педагогів та обслуговуючого персоналу , який має багаторічний досвід спілкування з дітьми різного віку. Наші основні критерії у роботі - вміння педагога з повагою відноситися до дитини, з розумінням перейматися проблемами дітей, щире бажання прийти на допомогу у важку хвилину не тільки дитині, а й батькам, і своїм колегам.
Коментарi