РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 № 1283»Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти», регіональної моделі моніторингу якості дошкільної освіти у ЗДО проводиться моніторинг якості освіти.


Упровадження моніторингових досліджень у діяльності ЗДО дозволяє результативно організувати та здійснювати освітній процес, стимулює особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів, дозволяє ефективно розподіляти ресурси закладу, впливає на підвищення його соціального статусу. Оцінка досягнень проводиться за рівнями:

Високий – показник проявляється повною мірою, дитина має глибокі системні знання та практичні вміння;
Достатній – показник проявляється частково й ситуативно, дитина має достатні але не глибокі знання, чекає підтримки дорослого;

Середній – показник проявляється вкрай рідко, знання та практичні вміння дуже обмежені та безсистемні;

Початковий – повна відсутність прояву, відсутність знань та практичних вмінь.

Головна мета такої системи оцінювання досягнень дитини – визначити, чи є поступальні зміни в розвитку однієї конкретної дитини впродовж цілого року. Результати досягнень дітей дають змогу зорієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.

Результати рівнів засвоєння програмового матеріалу з дітьми всіх вікових груп узагальнюються, робляться відповідні висновки та рекомендації до кожної з них.

Кiлькiсть переглядiв: 465

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.